VV Oosterhout geeft een 2-0 voorsprong uit handen

5262LX
VUGHT

Real Lunet niet alleen voetbal maar ook lekker ‘Moluks eten’

Real Lunet en VV Oosterhout trakteerden, onder de goede leiding van arbiter Manuel Lopes, de supporters van beide kampen op een spannende voetbalmiddag. De 2-2 einduitslag kwam tot stand uit twee verdedigende fouten en twee rommelige situaties voor beide doelen. Het spelersmateriaal, shirts, ballen, massagetafel etc worden vanaf deze wedstrijd vervoerd in de bus van Maas zonwering een mooi gebaar van Corné en Dimphy Maas.
Real_Lunet_-_VV_Oosterhout_2-2_41_02102022.JPG Real_Lunet_-_VV_Oosterhout_2-2_04_02102022.JPG Real_Lunet_-_VV_Oosterhout_2-2_09_02102022.JPG

In de zesde minuut van de wedstrijd verraste Robertico Wall zijn 19-jarige keeper Jay Verstappen met een onmogelijke terugspeelbal die zo in de rechterhoek verdween. Bij VV Oosterhout wisten ze niet voor wie ze moesten juichen al deden ze het wel 0-1. In de 12de minuut moest Rodney Schrauwen handelend optreden de twee hoekschoppen die hierna voor Real Lunet volgden leverde niets op. In de 18de minuut een uithaal van Yassine el Youssofi uit de tweede lijn de bal was een prooi voor Verstappen. Even later een overtreding van VV Oosterhout op de punt van de 16 meter Cemsu Kartal zag zijn inzet door Rodney gestopt worden. In de 21ste minuut eenzelfde uithaal van Yassine, Verstappen had de bal niet klemvast, jammer genoeg was Timo Schollaardt nu niet in de buurt om de bal binnen te tikken. In de 38ste minuut een hoekschop vanaf rechts voor VV Oosterhout de inzet van Timo belandde in een flipperkast voor Verstappen Sofyan Asrih schoot tenslotte de bal onhoudbaar achter de keeper 0-2.
Real_Lunet_-_VV_Oosterhout_2-2_20_02102022.JPG Real_Lunet_-_VV_Oosterhout_2-2_25_02102022.JPG Real_Lunet_-_VV_Oosterhout_2-2_30_02102022.JPG

De tweede helft een sterk aandringend Real Lunet waarbij vooral Kcun Chang Jesus Yung een flinke duit in het zakje deed en een waar enfant terrible voor de Oosterhoutse verdediging was.

In de 75ste minuut was het Diae Abjij die Timo in stelling bracht Verstappen was echter een te grote sta in de weg. In de 79ste minuut kopte Enes Sonay vanaf de achterlijn de bal binnen 1-2 en nauwelijks een minuut later slordig balverlies van VV Oosterhout op het middenveld de pass op  Abdessamad Belhaj werd vakkundig door hem afgemaakt 2-2. Beide teams probeerden de winnende treffer nog te forceren, de resterende tijd was er echter te kort voor. Bij VV Oosterhout de gezichten in mineur en Real Lunet blij met het punt.

Wissels bij Real Lunet: Jeremy de Fretes voor Toufik Belhaj en Jalal Boujamaa voor Irey Sadal. Wissels bij VV Oosterhout: Bjorn Moerenhout voor Matthew Coenraadts, Emiel van Pelt voor Sandro Ariza, Naoufal Asrihi voor Diae Abjij en Kazim Aydin voor Dennis van Bijsterveld.

Volgende week een thuiswedstrijd tegen koploper WSC uit Waalwijk aanvang wedstrijd 14.30 uur.

Foto’s van de wedstrijd vind je hier: Real Lunet - VV Oosterhout - VV Oosterhout