VV Oosterhout vergeet te scoren tegen Real Lunet

Weststadweg 1
4906MK
OOSTERHOUT NB

Onderhoud aan de vizieren gewenst

Zondag 12 februari speelde VV Oosterhout zijn thuiswedstrijd tegen laagvlieger Real Lunet. Alhoewel VV Oosterhout in deze wedstrijd zelf ook niet echt loskwam van de startbaan. Scheidsrechter vandaag was Bram van Dongen die een solide partij floot de gele kaarten die hij uitdeelde waren terecht. Voor de aftrap was er een minuut stilte voor de slachtoffers van de aardbeving in Turkije en Syrië.
VV_Oosterhout_-_Real_Lunet_0-0_14_12022023.jpg VV_Oosterhout_-_Real_Lunet_0-0_17_12022023.jpg VV_Oosterhout_-_Real_Lunet_0-0_24_12022023.jpg

In de eerste helft golfde het spel wat op en neer waarbij Real Lunet meer druk op de bal zette dan VV Oosterhout. In de 10de minuut resulteerde dit, na een verdedigende fout in de Oosterhoutse defensie, in de eerste kans voor Real Lunet. Remco Droog kon de poging van Guillermo Le Couvreur onschadelijk maken. Het duurde tot de 15de minuut eer Martijn Schepers, na een afgeslagen hoekschop van Matthew Coenraadts, een schot op het doel van Jay Verstappen kon afvuren. Een vrije trap van Samir Medic spatte even later op de doelpaal uiteen. In de 22ste minuut een rommelige situatie in het doelgebied bij Remco. Bjorn Moerenhout was de reddende engel en hij roeide de bal over de zijlijn. In de 30ste minuut bracht Samir Jonathan Yuya in stelling zijn schot verdween links over het doel. Tot de rust nog 2 grote kansen voor Real Lunet om VV Oosterhout op de pijnbank te leggen. De eerste kans verprutste Irey Sadal zelf en de tweede werd wederom door Bjorn onschadelijk gemaakt. Ruststand 0-0.
VV_Oosterhout_-_Real_Lunet_0-0_26_12022023.jpg VV_Oosterhout_-_Real_Lunet_0-0_31_12022023.jpg VV_Oosterhout_-_Real_Lunet_0-0_34_12022023.jpg

In de tweede helft wisselde Stijn Biemans Bjorn Moerenhout voor Jari van Helvoort en zijn collega Serge van de Linden Moaad el Bazzaz voor Ruud Kooyman. In de tweede helft had VV Oosterhout het betere van het spel. De geboden kansen voor Samir en Emiel van Pelt werden echter niet verzilverd. Een vrije trap van Matthew werd door Verstappen voor de lijn weggegrabbeld. Van de Linden wisselde Sadal nog voor Murat Dogan en Le Couvreur voor Eliah Ayal. Stijn wisselde Samir voor Sofyan Asrih en Joel de Vos voor Sandro Ariza. Ondanks aandringen van VV Oosterhout werd het vijandelijke doel niet geraakt en de wedstrijd eindigde in een bloedeloze 0-0.
VV_Oosterhout_-_Real_Lunet_0-0_42_12022023.jpg VV_Oosterhout_-_Real_Lunet_0-0_47_12022023.jpg VV_Oosterhout_-_Real_Lunet_0-0_60_12022023.jpg

Volgende week carnaval en 26 februari de thuiswedstrijd tegen de koploper Emplina dan zal er uit een ander vaatje getapt moeten worden
VV_Oosterhout_-_Real_Lunet_0-0_70_12022023.JPG

Foto’s van de wedstrijd vind je hier: VV Oosterhout - Real Lunet - VV Oosterhout