Verdiende overwinning van VV Oosterhout JO15-1 op VV De Fendert.

VV Oosterhout JO15-1

De Fendert JO15-1

2e klasse Zwaluwen Jeugd Beker (1e fase) 08

8 oktober 2022 12:30

P.W.N. Schouwenaars

Sportpark Contreie
Weststadweg 1
4906MK

VV Oosterhout JO15-1 heeft afgelopen zaterdag een verdiende overwinning tegen de concurrent in de 2de klas VV De Fendert bevochten.
Na eerst een jammerlijk gelijkspel tegen RSV en twee overwinningen tegen Victoria ‘03 en Baronie werd verloren van het in deze competitie sterke Unitas ’30. Om tweede te worden in de 2de klas moest gewonnen worden van VV De Fendert.
VVO_JO15-1_Fendert_8-10-2022_1_Middel.jpg

In de wedstrijd tegen De Fendert kwam VV Oosterhout JO15-1 al vroeg in de wedstrijd op 1-0 door een bekeken schot van Brian. Al snel in de eerste helft kwam De Fendert op 1-1. Nog voor rust kwam VV Oosterhout, wederom door een doelpunt van Brian, op 2-1. Snel daarna werd de stand 2-2 waarmee ook de rust werd gehaald.  De tweede helft begon voor de thuisploeg moeizaam. De Fendert kwam beter in zijn spel waardoor Oosterhout de bal minder goed in de ploeg kon houden. Erg veel kansen kreeg De Fendert echter niet, maar Oosterhout net zo min. Toen Lev op een fraaie wijze de verdedigers van de Fendert op het verkeerde been zette, doorbrak en scoorde, was het verzet van de Fendert gebroken. Het was 3-2 voor de thuisploeg. Oosterhout kreeg hierna weer de overhand met enkele fraaie kansen. Bij een situatie waarbij vele malen op het doel van de Fendert werd geschoten wist Brian alsnog de bal achter de keeper van de Fendert te krijgen 4-2 .
Door deze fraaie overwinning van het team van de trainers Adrie en Ian van Strien en David Smans is de JO15-1 van VV Oosterhout 2de geworden in de 2de klas.

Het team JO15-1 van vv Oosterhout bestaat uit de spelers: Lev, Brian, Stijn, Thijs K, Mathijs, Koen L, Thijs M, Lars, Digo, Jaylen, Koen S, Cas en Elia.

JBi