VV Oosterhout JO11-1 scoort erop los

Sportpark Contreie
Weststadweg 1
4906MK

Direct na afloop van het duel met VVGZ JO11-1 wist toptrainer Richard de wedstrijd van VV Oosterhout JO11-1 kort en krachtig te analyseren. Even daarvoor zag hij samen met zijn collega´s van de technische staf, oud-profvoetballer Charlton en voormalig topverdediger Edwin, zijn ploeg een mooie overwinning boeken: 8-2.

Richard: “Eerste kwart wedstrijd hadden we met de snelle 0-1 van VVGZ een wake-up call nodig. Daarna begon het bij ons te lopen. Tweede kwart was van onze kant zéér goed, waardoor we konden uitlopen naar een comfortabele 7-1 voorsprong. Na rust kwamen we te laconiek uit de kleedkamer, met een onnodige tegentreffer als gevolg. In het vierde kwart hebben we ons prima herpakt, en konden we weer druk op de tegenstander zetten, met deze 8-2 eindstand tot gevolg.”

Dankzij de vierde overwinning in zes wedstrijden nestelt VV Oosterhout JO11-1 zich in de subtop van de hoofdklasse-ranglijst deze eerste fase. Alleen van de bovenste twee ploegen werd niet gewonnen. Kortom, een puike prestatie van het vriendenteam. En zo is VV Oosterhout JO11-1 een treffend voorbeeld van hoe spelplezier en presteren hand in hand kunnen gaan.

Voor de volledigheid nog de doelpuntenmakers in deze wedstrijd: Jason (3), Lex (2), Milan (2), Teun (1).

Opstelling VV Oosterhout JO11-1: Rafejan, Sem, Senn, Xavi, Jason, Lucas, Milan, Teun, Lex.Foto_za_15-10_VVGZ_thuis.jpg