Verdiende overwinning VV Oosterhout JO11-1

Sportpark Contreie
Weststadweg 1
4906MK

Ook in de derde thuiswedstrijd van dit seizoen pakte VV Oosterhout JO11-1 de volle winst in de hoofdklasse. Na V.V. Rijsoord en ASHW moest nu VV Dubbeldam JO11-1 eraan geloven op Sportpark De Contreie: 4-0.
Foto_JO11-1_1_VV_Dubbeldam_thuis.jpg

VV Oosterhout JO11-1 kwam vroeg op voorsprong door een bekeken schot van Lex. Naarmate de eerste helft vorderde, slopen er steeds meer slordigheden in het spel van de thuisploeg. Met als gevolg onrustig combinatiespel en veelvuldig balverlies. VV Dubbeldam kreeg hierdoor een aantal opgelegde kansen, maar door (wederom) uitstekend keeperswerk van Rafejan wist VV Oosterhout JO11-1 de nul te houden.

Na rust hetzelfde spelbeeld, al liepen de boys toen vrij eenvoudig uit naar een comfortabele 4-0 voorsprong. Jason hield de bal knap binnen en gaf een voorzet op maat, die door Lex op acrobatische wijze werd binnen gewerkt. De 3-0 kwam van Xavi, met een schuiver verschalkte hij de Dubbeldamse doelman.

Het slotakkoord was voor Lucas R., die de bal het laatste tikje gaf na goed doorzetten van Teun op de achterlijn.

Volgend weekend uit naar Groote Lindt in Zwijndrecht, de huidige nummer 2 van de ranglijst.

Opstelling VV Oosterhout JO11-1: Rafejan, Sem, Senn, Xavi, Jason, Lucas E., Teun, Lex, Lucas R.