Geen punten, wel complimenten voor VV Oosterhout JO11-1

Parkweg 7
3356LM
PAPENDRECHT

“Jammer boys, toch knap gedaan!” “Netjes hoor, tegen de koploper!” “Geknokt als leeuwen tot de laatste seconde”. Zomaar een paar reacties na afloop van de uitwedstrijd tegen vv Drechtstreek.

De uitslag (3-1) was dan wel teleurstellend, maar de vechtlust en teamspirit die VV Oosterhout JO11-1 deze wedstrijd op de mat legde, maakte een hoop goed.
foto_JO11-1_vv_Drechtstreek_uit_warming-up.jpg

VV Oosterhout JO11-1 begon scherp en na een prima assist van Xavi prikte goalgetter Lex handig de 0-1 binnen. VV Drechtstreek drong steeds meer aan, maar de boys uit Oosterhout hielden moedig stand.

Al snel na rust viel dan toch de gelijkmaker. Hierna bleef het fysiek sterke vv Drechtstreek aandringen, maar dankzij weergaloze reddingen van keeper Rafejan bleef de stand lang in evenwicht. In de slotfase moest VV Oosterhout JO11-1 dan toch nog twee tegengoals incasseren. Dat was even extra zuur, omdat minimaal een punt voor VV Oosterhout nog wel in de lucht hing.

Ondanks de nipte nederlaag gingen de koppies bij spelers en technische staf al snel weer omhoog richting volgende week zaterdag. Dan is op Sportpark De Contreie v.v. Dubbeldam JO11-1 de tegenstander. Aftrap: 10.30 uur.

Opstelling VV Oosterhout JO11-1: Rafejan, Sem, Milan, Senn, Xavi, Jason, Lucas E., Teun, Lex, Lucas R.