Knappe zege VV Oosterhout JO11-1 in spannend duel

Sportpark Contreie
Weststadweg 1
4906MK

Trots maar ook wel enige opluchting overheerste bij VV Oosterhout JO11-1 na een enerverend duel met ASWH JO11-1. Ook dit keer hielden de boys de punten in Oosterhout: 7-5.

VV Oosterhout JO11-1 begon ijzersterk aan de wedstrijd en dat betaalde zich al snel uit in een 3-0 voorsprong. Hierna werd de thuisploeg wat slordiger bij balbezit. ASWH JO11-1 profiteerde en trok de stand voor rust nog gelijk: 3-3.

In de tweede helft legde VV Oosterhout de juiste portie felheid op de mat tegen hun fysiek sterke opponenten. Keeper Rafejan hield zijn team net als in de eerste helft met een aantal cruciale reddingen aan de juiste kant van de score.
Foto_JO11-1_za_17_sept19501.jpg

Lucas R. uit de JO10-1 verving de afwezige Sem en bekroonde zijn invalbeurt met een fraai doelpunt.

Verder waren Lucas E. en Jason doeltreffend. En pinchhitter Lex wist maar liefst 4 keer het net te vinden, waarbij met name zijn volley (4-3) van uitzonderlijke schoonheid was.

Zo is het nieuwe avontuur in de hoofdklasse voortvarend begonnen voor VV Oosterhout JO11-1. Volgende week de uitwedstrijd in Papendrecht tegen het altijd lastige Drechtstreek.

Opstelling VV Oosterhout JO11-1: Rafejan,  Milan, Senn, Xavi, Jason, Lucas E., Teun, Lex, Lucas R.