VV Oosterhout JO11-1 laat de punten in Zwijndrecht

Groot Karreveld 1
3335DH
ZWIJNDRECHT

Afgelopen zaterdag gaf VV Oosterhout JO11-1 door een aantal slordigheidjes achterin de doelpunten weg aan Groote Lindt JO11-1. Eindstand: 4-2. Jammer, maar het mooie aan voetbal is dat er komend weekend weer een herkansing wacht. Dan thuis het laatste duel in deze fase van de hoofdklasse tegen

VVGZ JO11-1, ook uit Zwijndrecht.

Het is iets wat regelmatig terugkomt in de wedstrijden van VV Oosterhout JO11-1: op gevaarlijke plekken van het veld balverlies, met als gevolg te makkelijk doelpunten tegen. Groote Lindt JO11-1 zei ‘dankjewel’ en profiteerde van de Oosterhoutse onnauwkeurigheid.

In de tweede helft maakte het zwartwitte negental nog wel twee mooie treffers. Eerst schoot Teun een vrije trap prachtig over de keeper. Daarna vond Jason het Zwijndrechtse doel met een bekeken lob. Helaas was het niet genoeg om met minimaal een punt van het veld te stappen.
Foto_JO11-1_tenues.jpg

Even flink balen, dus, maar zoals gezegd komende wedstrijd kans op sportieve revanche. Al met al zijn de jongens aan een goed seizoen bezig. Van de 5 wedstrijden werden er tot nu 3 gewonnen, met momenteel een derde plaats op de ranglijst. Kortom,  Hup VV Oosterhout JO11-1!

Opstelling JO11-1: Rafejan, Milan, Sem, Xavi, Senn, Jason, Lucas, Teun, Lex