VV Oosterhout JO10-1 maakt indruk tegen RBC

Sportpark Contreie
Weststadweg 1
4906MK

Met een teamprestatie van formaat begon VV Oosterhout JO10-1 aan de 4e fase in de hoofdklasse. Voormalig profclub RBC werd eenvoudig opzijgezet: 8-2.

VV Oosterhout JO10-1 begon fel en gretig aan de wedstrijd. En dat pakte al snel goed uit. Binnen een paar minuten schoot Xavi snoeihard raak na een prima individuele actie. Niet veel later werd het 2-0. Na een bekeken assist van Teun was het Jason die beheerst afrondde.

Voetballend had VV Oosterhout JO10-1 het uitstekend voor mekaar, zo zag ook de technische staf. “We zagen volop dingen in de wedstrijd terug die we onlangs tijdens de trainingen hebben geoefend,” aldus toptrainers Edwin en Richard. De prachtige pegel (3-1) van verdediger Sem paste in het beeld van de wedstrijd. Aannemen, goed leggen en afdrukken: BAM!
VV_Oosterhout_JO10-1_-_RBC_JO10-1.jpg

RBC stond erbij en keek ernaar en de zwart-witte VVO-trein denderde verder. Julian toonde zijn klasse met twee rake schoten. En aan het eind van het tweede kwart zorgde Lex met een behendige actie voor de ruststand: 6-1.

In het tweede gedeelte was de wedstrijd zo goed als gespeeld. RBC, met de wind in de rug, probeerde het nog wel, maar de boys van VV Oosterhout JO10-1 hielden simpel stand. Een fraai afstandsschot van Teun en Xavi met zijn tweede treffer gaven de wedstrijd nog een mooi slotakkoord. Speciale vermelding nog voor doelmannen Milan (1e helft) en Lex (2e helft), die allebei een uitstekende wedstrijd keepten.

Opstelling JO10-1: Milan, Sem, Xavi, Julian, Jason, Lex, Teun, Senn