VV Oosterhout JO10-1 mag trots zijn ondanks nipte nederlaag

Sportpark Contreie
Weststadweg 1
4906MK

Thuis tegen BSC JO10-1 liet VV Oosterhout JO10-1 zich van zijn beste kant zien: prima combinaties, verzorgd voetbal en er werd geknokt voor iedere bal. Helaas ging de sterke Roosendaalse tegenstander er in de slotfase toch met de winst vandoor: 5-6.

Na afloop niks dan lof voor de boys. In tegenstelling tot een week geleden zat er nu wel volop felheid en strijd in het team. En een enorme dosis veerkracht, niet te vergeten. Na een 2-5 achterstand wisten de zwartwitten terug te komen tot 5-5, en tot aan de laatste seconde zat er meer in.

Het mocht dit keer niet zo zijn, maar veel tijd om te treuren was er niet. Na afloop was er in de kleedkamer een huldiging voor Julian. Dit Oosterhoutse talentje kreeg deze week te horen dat hij volgend seizoen deel uitmaakt van de O11-selectie van NAC Breda. Prachtig om te zien dat al zijn teamgenoten én alle ouders hem deze mooie stap van harte gunnen. Volgende week de uitwedstrijd in Papendrecht tegen vv Drechtstreek. Hup VV Oosterhout JO10-1!

Doelpuntenmakers: Teun (2), Julian, Lex, Xavi,

Opstelling JO10-1: Milan, Sem, Xavi, Julian, Jason, Lex, Teun, SennVV_Oosterhout_JO10_foto_.jpg