Onnodig verlies voor VV Oosterhout JO10-1

Beukenlaan 21
4854TA
BAVEL

Afgelopen zaterdag gaf VV Oosterhout JO10-1 vooral op inzet de wedstrijd weg aan JEKA JO10-1. Jammer, maar het mooie aan voetbal is dat er komend weekend weer een herkansing wacht. Dan thuis tegen BSC JO10-1 uit Roosendaal.

Het is iets wat regelmatig terugkomt in de uitwedstrijden van VV Oosterhout JO10-1: niet scherp beginnen en te slap in de duels, met als gevolg een flinke achterstand. Bij 4-0 voor JEKA werd het zevental (Jason ontbrak wegens ziekte) van VV Oosterhout JO10-1 alsnog wakker, en knokte zich terug tot 4-3. Helaas was de comeback van korte duur en trok JEKA uiteindelijk aan het langste eind: 9-4.

Even flink balen, dus, maar komende wedstrijd kans op sportieve revanche. Hup VV Oosterhout JO10-1! Doelpuntenmakers: Senn (1), Teun (2) Sem (1).

Opstelling JO10-1: Lex, Milan, Xavi, Sem, Julian, Teun, Senn