VV Oosterhout JO10-1 knokt zich naar zege in Roosendaal

Hoofdklasse (4e fase) 11

2 juni 2022 18:30

Atik Stadion

Met een doordeweekse inhaalwedstrijd tegen voormalig profclub RBC Roosendaal sloot VV Oosterhout JO10-1 het seizoen af. Op het kunstgrasveld van Stadion De Luiten knokten de boys zich naar een klinkende overwinning: 2-4.

VV Oosterhout JO10-1 moest het doen zonder vaste kracht Xavi (ziekte) en Julian (jeugdopleiding NAC Breda). En dat was in het begin van de wedstrijd te merken. Tel daarbij op de indrukwekkende ambiance van een heus stadion en het fysieke spel van de thuisploeg. De vroege 1-0 achterstand kwam dan ook niet als een verrassing. Maar gaandeweg het duel wist VV Oosterhout JO10-1 zich steeds vaker onder de druk van RBC uit te voetballen. De ploeg werd daarbij geholpen door de tomeloze energie die aanwinst Lucas in de wedstrijd stopte. Ook een eervolle vermelding voor keeper Rafejan, die met zijn fabelachtige reddingen grote indruk achterliet bij de toeschouwers uit zowel Oosterhout als Roosendaal.

Na rust leken de boys allemaal een stapje extra te doen. En dat betaalde zich al snel uit in doelpunten. Nadat Lex voor rust al met een bekeken lob had gescoord (1-1), trok Lucas met zijn eerste doelpunt in de JO1O-1 de stand weer gelijk (2-2). Even later prikte Teun behendig de bal achter de RBC-keeper (2-3). Senn zorgde nog voor de vierde Oosterhoutse treffer met een knal vanaf eigen helft(!).

Kortom, een prachtig slotakkoord van een mooi seizoen voor VV Oosterhout JO10-1 in de hoofdklasse.

Opstelling JO10-1: Rafejan, Milan, Sem, Jason, Lucas, Lex, Teun, Senn

Foto_RBC_uit_do_02-06-2022.jpg