JO8-1 VV Oosterhout verovert periodekampioenschap

Weststadweg 1
4906MK
OOSTERHOUT NB

Een spannende ochtend vandaag voor de jongens van de JO8-1. Vandaag stond de wedstrijd tegen 't Zand uit Tilburg op het programma. Voor allebei de partijen stond er een periodekampioenschap op het spel.

VV Oosterhout begon de wedstrijd fanatiek. Maar ook 't Zand liet zich van zijn beste kant zien. Tijdens de rust was het 3-1 voor VV Oosterhout. Na de rust zette VV Oosterhout de wedstrijd geheel naar zijn hand en wonnen de wedstrijd met een mooie 6-1 overwinning. De JO8-1 was deze periode onverslaanbaar en de terechte kampioen!

In de kantine werd er nog een feestje gevierd met friet en limonade!

Wij zijn trots op jullie kanjers!

De sterspelers van de JO8-1:

Siem, de keeper van het stel. Altijd de rust zelve en kampioen in ballen uit het doel halen.

Sebas, top verdediger van het stel. Altijd scherp en overziet alles op het veld.

Jay, onderschat hem niet. Want met zijn snelheid en felheid staat hij zijn mannetje in de verdediging.

Noah, de middenvelder waar je op kunt bouwen. Met zijn mooie acties is hij onmisbaar in het team.

Dani, nergens bang voor en gaat er volledig voor. Kom hem maar eens voorbij op het middenveld.

Luuk, de spits die met zijn moves menig tegenstander op het verkeerde been zet.

Daaf, als spits weet hij snel de vrije man te vinden en hij is niet vies van een doelpunt in de kruising.

JO8-1.jpg