Dames zaterdag 1 VV Oosterhout winnen van EBOH

EBOH VR1

19 februari 2022 12:30

A.A.W.J. Loonen

Afgelopen zaterdag hebben de dames van VV Oosterhout zaterdag 1 een puike wedstrijd afgeleverd.

Tegen EBOH uit Dordrecht werd met 4-1 gewonnen na een goede wedstrijd.

Trainers Danny en Ruud gaven voorafgaand aan de wedstrijd aan dat na de verloren wedstrijd van vorige week, tegen de powervrouwen van SSW, een overwinning wenselijk was,

Bij balbezit het veld zo groot mogelijk maken door de buitenkanten te gebruiken en bij balverlies klein maken om snel weer in balbezit te komen.

In de eerste helft liep dit nog niet helemaal naar wens, waardoor Danny en Ruud vanaf de kant veel moesten bijsturen.

De tussenstand na 45 minuten was een welverdiende 1-0 door een doelpunt van Eline.

In de rust werden de afspraken nogmaals herhaald en werden wat wisselingen doorgevoerd.

Dit resulteerde na de rust in beter spel vanuit Oosterhoutse kant met ook de betere kansen voor de thuisploeg. Door doelpunten van Chelsea (2x) en Sterre werd de 4-1 overwinning behaald.

Deze overwinning werd na de wedstrijd goed gevierd in de kantine, zoals dat gelukkig weer kan en hoort.

Tot in de laatste uurtjes is de overwinning gevierd, eerst in de kantine en daarna door een aantal meiden in de Oosterhoutse binnenstad. Kortom met plezier samen presteren werd wederom in praktijk uitgevoerd. Op naar de volgend wedstrijd op zaterdag 5 maart, uit bij Klundert.Dames_ZA_1_-_NEO25_1-1_32_18092021.JPG
Archieffoto