VV Oosterhout JO14-1 is kampioen!

SCO JO14-1

VV Oosterhout JO14-1

11 december 2021 14:30

D.R. de Vries

Sportpark de Elskens
Elskensweg 9
4908DW

De toppers van de 14-1 van VV Oosterhout zijn afgelopen zaterdag kampioen geworden. Als kers op de taart is het kampioenschap veiliggesteld bij stads rivaal SCO 14-1.

Een dik verdiende 0-3 overwinning zorgde voor de spreekwoordelijke bloemen en natuurlijk lachende gezichten bij de spelers van VV Oosterhout JO14-1 en de begeleiding van dit team.

Door de momenteel geldende Corona maatregelen konden we ons helaas niet optimaal voorbereiden op de deze wedstrijd, we hebben immers al twee weken niet kunnen trainen.
VV_Oosterhout_JO_14-1_11122021.png

VV Oosterhout JO14-1 is een team dat al jarenlang samenspeelt en grotendeels opgeleid wordt volgens het plan “met plezier presteren van mini pupil tot zondag 1”.

Wat dat betreft past dit kampioenschap ideaal in hetgeen de vereniging met haar jeugdopleiding voor ogen heeft.

We hopen ook dat dit team nog jaren en jaren bij elkaar kan blijven en dat de met deze jongens ingezette ontwikkeling zo door blijft gaan.

Al met al denken we dat dit een verdiend kampioenschap is voor dit leuke team, hopelijk kunnen we na de winterstop een klasse hoger ook onze kwaliteiten tonen.

We gaan als kampioenen de winterstop in en dat voelt superlekker. Wij Wensen iedereen fijne dagen en tot volgend jaar ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜Š MH