Vliegende start VV Oosterhout JO10-1 in hoofdklasse

Sportpark Contreie
Weststadweg 1
4906MK

Een afgetekende 8-2 overwinning tegen een hoog aangeschreven tegenstander als VV Bavel JO10-1; beter kon het nieuwe avontuur in de hoofdklasse voor VV Oosterhout JO10-1 niet beginnen.

Vanaf het eerste fluitsignaal van de onberispelijk fluitende scheidsrechter Gerben was VV Oosterhout   JO10-1 bij de les. De snelle 0-1 van het sterk spelende VV Bavel JO10-1 deed daar niets aan af. Sterker nog, VV Oosterhout JO10-1 trok steeds meer het spel naar zich toe, wat al snel resulteerde in een 2-1 voorsprong. Door een onoplettendheidje achterin kwamen de gasten uit Bavel weer op gelijke hoogte. Maar dat was voor VV Oosterhout JO10-1 hét signaal om gas te geven. En hoe! Het laatste kwart van de wedstrijd liep het zwart-wit gestreepte vriendenteam uit naar een indrukwekkende 8-2. De conditietrainingen afgelopen week van toptrainers Edwin en Richard wierpen al meteen hun vruchten af.
VV_Oosterhout_JO10-1_-_VV_Bavel_JO10-1.jpg

Een belangrijk aandeel in deze klinkende zege was weggelegd voor Daan. Met een aantal cruciale reddingen liet de onverschrokken keeper zien dat hij een echte puntenpakker is. Oranje-doelman Justin Bijlow is gewaarschuwd 😉. Met twee assists én een treffer droeg ook Senn een flink steentje bij aan deze mooie teamprestatie. En dat gold natuurlijk weer voor alle spelers. De onvermoeibare Jason schuwde geen duel, net als Sem die achterin weer zijn mannetje stond. Ook verdediger Milan deed wat hij moest doen en liet zich nadrukkelijk gelden in de duels. Julian bewees zijn uitverkiezing voor Jonger Oranje 011 met zijn vastheid aan de bal en slimme steekpassjes. Teun voetbalde met inzet en overtuiging en vond 3 keer het net. En Lex zijn neusje voor de goal bleek wederom met maar liefst 4 treffers.

Volgend weekend geen wedstrijd, maar wel een teambuildingsactiviteit: de boys en technische staf gaan mountainbiken!

Opstelling JO10-1: Daan, Milan, Sem, Julian, Jason, Lex, Teun, Senn