VV Oosterhout JO10-1 Trein dendert voort

Concordialaan 210
4871ZD
ETTEN-LEUR

Niet goed spelen, maar toch winnen, dat is ook een kwaliteit, zo luidt een aloude voetbalwijsheid. En dat bewees VV Oosterhout JO10-1 afgelopen zaterdag. Want ook Unitas ’30 JO10-1 moest er op Sportpark De Lage Banken in Etten-Leur aan geloven: 3-5.

Al in de eerste minuut legde Julian met een fraai afstandsschot de basis voor de overwinning.  VV Oosterhout JO10-1 begon dus sterk, maar gaandeweg de wedstrijd werd het spel steeds rommeliger.  Desondanks liepen de boys uit naar een comfortabele 1-5, dankzij doelpunten van Jason (2), Lex en Teun. Met name de eerste treffer van Jason sprong eruit: rechts aannemen en met links (verkeerde been!) afronden.
Unitas_30_JO10-1_-_VV_Oosterhout_JO10-1.jpg

Zoals gezegd hield het qua veldspel dit keer niet over en ging VV Oosterhout J010-1 iets te veel mee in het spel van de tegenstander. Unitas ’30 JO10-1 leek nog even terug te komen na 2 plotselinge doelpunten, maar ondanks de 6(!) minuten extra tijd van de Etten-Leurse scheidsrechter, kwam VV Oosterhout JO10-1 niet meer in de problemen en konden opnieuw de handen de lucht in.

Zo is VV Oosterhout J010-1 onder leiding van toptrainers Richard en Edwin inmiddels bezig aan een zeer sterke reeks: drie gespeeld, drie gewonnen. Aanstaande zaterdag wacht een uitwedstrijd in Tilburg tegen SC ’t Zand.

Opstelling JO10-1: Daan, Milan, Sem, Julian, Jason, Lex, Teun, Senn