VV Oosterhout za1 wordt door de scheidsrechter gestaakt in Terheijden

Terheijden 1 (zon)

Groep 2 62

14 september 2019 17:00

Scheidsrechters bepalen jammer genoeg soms wedstrijden!

Zaterdag 14 september stond voor de zaterdag 1 van VV Oosterhout de bekerwedstrijd tegen zondag 4de klasser SV Terheijden op het programma. Het eerste deel van de wedstrijd ging gelijk op en al in de 2de minuut kreeg VV Oosterhout een kans de keeper van Terheijden bracht echter redding.

In de 15de minuut was het weer Stefan die oog in oog met de keeper zijn inzet gekeerd zag. Even later was het Terheijden dat via een frommelgoal terecht op voorsprong kwam. Stefan scoorde een doelpunt dat vanwege buitenspel werd afgekeurd. Terheijden maakte even hierna de 2-0. Intussen werden er over en weer wat kleine overtredingen gemaakt waarvan er door de scheidsrechter een viertal, aan beide kanten twee, bestraft werden met een gele kaart. In de 43ste minuut een overtreding in het strafschopgebied van Terheijden op Stefan hij benutte deze zelf en bracht de stand op 2-1. Na een overtreding op een verdediger van Terheijden kreeg Thom van Hoof terecht een gele kaart. Stefan vroeg aan de scheidsrechter waarom zijn tegenstander die de strafschop veroorzaakt had niet zijn tweede gele kaart had gekregen. De toon beviel de beste man niet en hij toonde Stefan zijn tweede gele kaart, hij kon met rood vertrekken. In het tumult hierna dat doorgaan even ontstaat besloot de beste man de wedstrijd definitief te staken. Jammer want buiten het feit dat de scheidsrechter de wedstrijd niet onder controle had was er in het veld tussen de speler niet veel aan de hand.

Volgende week zaterdag 21 september start de competitie voor de zaterdag 1 tegen de amateurs van Willem II in Tilburg.