VV Oosterhout zaterdag 1 verliest van sv DOSKO en zichzelf!

DOSKO

Mannen, 1, 4e klasse C

31 maart 2018 14:30

Driemaal is scheepsrecht ook met verliespartijen!

Paaszaterdag mocht VV Oosterhout aantreden tegen sv DOSKO uit Bergen op Zoom. De wedstrijd werd gespeeld in een troosteloze ambiance met aan beide kanten op het eerste gezicht een te smalle selectie.

De scheidsrechter van dienst deed zijn best maar kon het spel, zoals zo vaak deze competitie, niet bijbenen. Beide teams konden er echter mee leven. Bij VV Oosterhout kreeg Michel van Vugt de man die nooit iets zegt een rode kaart na 2x geel. Een voor praten en een voor een overtreding. VV Oosterhout opende de score hierna was het echter sv DOSKO dat drie keer toesloeg Na 90 minuten voetbal was het sv DOSKO dat met 3 punten op een verlaten sportpark de douches op kon zoeken waar een gelijkspel zeker mogelijk was geweest.

Voelen en ruiken: zoals iedere week was het ook deze voetbalaflevering in het begin weer aftasten en het vormen van koppeltjes. In de vijfde minuut vond Erwin Broeders het welletjes en loste hij het eerste schot tussen de palen de keeper was echter een te grote sta in de weg. In de 10de minuut was het wederom Erwin die Aart Joosen aanspeelde vanaf de achterlijn gaf hij voor en in de wanorde die voor het doel van sv DOSKO ontstond scoorde Thom van Hoof de, op dat moment tegen de verhouding
in, 1-0.

Doelpunten: VV Oosterhout kwam beter in de match Quincy had een mooie steekpass op Aart deze kon er echter niet bij. Aan de andere kant scoorde sv DOSKO twee keer achter elkaar eenmaal uit een hoekschop en een keer door een verdedigende fout van VV Oosterhout.  In de 30ste minuut was het Stefan Kok die Quincy vrijzette voor de keeper. Quincy liet deze, in de verre hoek, kansloos 2-2. Toch was het sv DOSKO dat met 3-2 ging rusten een mooi uitgespeelde aanval werd doeltreffend afgerond.

Beste kansen: VV Oosterhout speelde een betere tweede dan eerste helft. Er waren legio kansen het ontbrak echter aan scherpte en geluk, keeper en lat waren een te grote sta in de weg. Een overtreding van Michel van Vugt werd bestraft met een tweede gele kaart en dus rood. VV Oosterhout nog een half uur te spelen met 10 man. In de 75ste minuut leidde dit tot een frommelgoal van sv DOSKO omdat de defensie van VV Oosterhout de bal niet weg kreeg uit zijn 16. Even later was het Mitchell, vervanger van Aart Joosen, die Stefan inpasste zijn schot was onhoudbaar en de 4-3 was een feit en tevens de eindstand.

Supporter van de week: dat was deze week Ad Looijmans en hij had een makkie het was de enige, Ad de prijs komt jouw richting op!

Zaterdag 7 april vrij, volgende wedstrijd op 21 april ONI – VV Oosterhout aanvang 14.30 uur. Adres: Sportpark ‘Het Wiel’, Wielstraat 29a ’s Gravenmoer.

Foto’s van de wedstrijd vind je hier: https://www.vvoosterhout.nl/979/sv-dosko---vv-oosterhout/?type=1&from=0