.VV Oosterhout zaterdag 1 komt er niet aan te pas!

GSC/ODS 1

Mannen, 1, 4e klasse C

3 februari 2018 14:30

Vorige week de sterren van de hemel deze week in een voorgeborchte!

VV Oosterhout zaterdag 1 kon de goede lijn van vorige week vandaag tegen GSC/ODS op geen enkele manier vasthouden. Vanaf het beginsignaal was het GSC/ODS dat druk zette op de Oosterhoutse verdediging. Door goed keeperswerk van Remco was het bij de rust nog 0-0. Halverwege de tweede helft sloegen de Dordtenaren toe en de tweede goal was de nekslag voor VV Oosterhout deze zaterdagmiddag. En de punten gingen mee “de grote sloot over”.

De eerste helft: Het was een en al de tegenstander die gevaarlijk was en Remco moest in de 5de minuut handelend optreden om een vroege achterstand te voorkomen. VV Oosterhout kon hier weinig tegenoverstellen. GSC/ODS was de betere ploeg maar werd ook niet echt gevaarlijk. Op het eind van de eerste helft zowaar een opleving van VV Oosterhout. Stefan ging door op een dieptepas. De keeper was net iets eerder bij de bal en Stefan raakte hem onbedoeld. De spelers van GSC/ODS hadden ff wat last van een adrenaline boost; gevolg gele kaart voor Stefan voor zijn actie en een gele kaart, volgens de letter eigenlijk rood, voor de aanvoerder van GSC/ODS.

De tweede helft: tot de tweede gele kaart van Stefan eigenlijk eenzelfde spelbeeld. Na de gele kaart een tegenstander die steeds gevaarlijker werd in de 68ste minuut een overtreding op 27,5 meter van het doel van Remco. De vrije trap werd gekeerd door Remco de rebound was echter voor de spits van GSC/ODS en VV Oosterhout keek tegen een 0-1 achterstand aan. De tegenstander bleef gevaarlijk en op het eind van de match na goed doorgaan op links de 0-2 liet aantekenen.

Kaaiendonk: Volgende week geen wedstrijd de selectie bezoekt dan de Kaaiendonkse leuttempels.

Voor de liefhebbrs. Foto's van de wedstrijd vind je hier: https://www.vvoosterhout.nl/960/vv-oosterhout---gsc-ods/?type=1&from=0