VV Oosterhout Za1 geeft studentikoos Merlijn voetballes!

TSVV Merlijn 1

Mannen, 1, 4e klasse C

16 december 2017 14:15

Spits Stefan en keeper Jeffrey voeren show op!

Vandaag voor VV Oosterhout de altijd lastige wedstrijd tegen de voetballers van TSVV Merlijn uit Tilburg, lastig omdat je als tegenpartij nooit weet hoe sterk ze zijn dit wisselt namelijk per seizoen. VV Oosterhout boekt dan ook wisselvallige resultaten tegen dit universiteitsteam. Vandaag zou hier echter geen sprake van zijn. Dhr. van der Meulen scheidsrechter van dienst floot een onberispelijke partij.

Koud afgetrapt: De eerste actie van VV Oosterhout werd meteen al doeltreffend afgerond door Stefan Kok 1-0. Kort hierna weer een aanval van VV Oosterhout nu was het Nicky van Seters die de doelman het nakijken gaf 2-0. Hierna golfde het spel wat heen en weer en kwam Merlijn soms in de buurt van de uitblinkende Jeffrey van Korven (trainer/coach en vandaag keeper) hij wist echter van geen wijken.

VV Oosterhout: na een paar schermutselingen was het enkel VV Oosterhout dat de klok sloeg. Dennis Rutters scoorde uit een hoekschop met zijn hoofd de 3-0. Stefan Kok liet op aangeven van Joey van Wanrooij de 4-0 noteren. Thom van Hoof nam op aangeven van Stefan, die een uitstekende uittrap van Jeffrey doorspeelde, de 5-0 voor zijn rekening.

Uit een steekpass van Joey van Wanrooij scoorde Quincy Brakkee de 6-0 en was het tijd voor de thee.

Rommelig: de tweede helft verliep met een 6-0 voorsprong op zak rommelig. VV Oosterhout speelde met de handrem erop en de studentjes van TSVV Merlijn probeerden te dartelen, dit kwam echter niet uit de verf. Stefan scoorde zijn derde van de middag en de stand kwam zo op 7-0.

Slotfase: in de 41ste minuut raakte Quincy Brakkee geblesseerd en moest VV Oosterhout met 10 man verder omdat er al drie keer gewisseld was.

In de eindfase van de wedstrijd kon Merlijn via Mich van Grinsven, tot ongenoegen van Jeffrey van Korven de eretreffer laten noteren eindstand 7-1 en genieten van de winterstop.
Foto's van de wedstrijd vind je hier: https://www.vvoosterhout.nl/940/vv-oosterhout---tsvv-merlijn/?type=1&from=0