VV Oosterhout zaterdag delft het onderspit tegen de koploper.

ONI 1

Mannen, 1, 4e klasse C

2 december 2017 14:30

KNVB

Onder ijzige omstandigheden verliezen brrrrrrr!

Zaterdag 2 december het affiche VV Oosterhout Za1 tegen VV ONI uit ’s Gravenmoer, in het veld sportieve animositeit aan de tap vrienden voor het leven. VV ONI staat bovenaan de ranglijst en heeft aspiraties om te promoveren naar de 3de klasse. Hoezeer ze dit willen heeft VV Oosterhout zelf kunnen ervaren.

De wedstrijd begon tien minuten later vanwege het feit dat de voorgaande wedstrijd nog bezig was. Dit is toch een punt van aandacht voor de planning.

VV ONI had de eerste helft geen kind aan VV Oosterhout, ze konden naar hartenlust aanvallen en het was dankzij de verdedigers met als uitblinker Michel van Vugt dat VV ONI niet tot scoren kwam. De keeper van VV ONI had in de 15de minuut zijn eerste balcontact, dit zegt genoeg over de kansen voor VV Oosterhout tot op dat moment.

Tot de 40ste minuut wilde de wedstrijd maar niet loskomen, wel deelde VV Oosterhout na het eerste kwartier wat speldenprikken uit. Stefan Kok had de kans om de score te openen, gezien de veldverhoudingen zou dat niet helemaal terecht zijn geweest maar voor VV Oosterhout wel zeer welkom!

In de 40ste minuut verzilverde de spits van VV ONI zijn kans en liet de 0-1 aantekenen een op dat moment terechte voorsprong. De rust ging in met 0-1.

De tweede helft liet met dezelfde spelers een ander VV Oosterhout zien er werd hoger druk gezet en VV ONI  kwam niet aan zijn spel toe. In de 47ste minuut kon Stefan Kok bekeken de doelman van VV ONI het nakijken geven en de 1-1 op het scorebord zetten, toch was het uit een vrije trap ter hoogte van de zestien meter dat VV ONI via nummer 4 weer op voorsprong kwam.

Via een assist van Stefan kon Quincy Brakkee de 2-2 nog scoren. Hierna was het VV ONI dat via Erik Rosenbrand nog twee keer scoorde en zo met 2-4 won van VV Oosterhout. Laten we zeggen dat VV ONI op basis van een betere eerste helft terecht met de winst terugging naar .’s Gravenmoer.

Volgende week op het programma Unitas’30 – VV Oosterhout za1 aanvang 16.30 Sportpark ‘De lage banken’ Concordialaan 210 Etten-Leur.
Foto's van de wedstrijd vind je hier: https://www.vvoosterhout.nl/939/vv-oosterhout---vv-oni/?type=1&from=0