VV Oosterhout Zaterdag 1 sluit dramatisch seizoen in stijl af!

Good Luck 1

Mannen zaterdag, 1, 4e klasse E

13 mei 2017 14:30

Wirken, B.M.R.J.

Oppepper is dat het volgend seizoen niet slechter kan!

Het seizoen overpeinzende kan de zaterdag 1 van VV Oosterhout tevreden zijn over de sfeer in het elftal, de wijze waarop de spelers zich, met alle teleurstellingen die ze gehad hebben, gedragen hebben. Voor verbetering vatbaar zijn trainingsopkomsten en de wil om te winnen als het tegen zit en dat laatste is nogal eens het geval geweest. VV Oosterhout is trots op zijn zaterdag 1 en ziet dat volgend jaar graag vertaald in een hogere rangschikking!

Laatste potje: zaterdag 13 mei stond het laatste potje van dit seizoen op het programma tegen Good Luck, dat vanaf volgend seizoen als RFC door het leven gaat en waar niet alle supporters met een Good Luck jas blij mee zijn, ik maar dit terzijde! Al in de derde minuut had Stefan Kok de bal uit een mooi opgezette aanval achter de verbouwereerde ‘good old’ Marc Verhagen liggen.

Geen toppartij: tot aan de 45ste minuut was het verder geen hoogstaande partij van beide kanten, door een verdedigende fout kwam, in de 5de minuut van de blessuretijd, misschien de scheids volgend jaar een horloge cadeau doen, Good Luck in balbezit en scoorde ze de 1-1.

Tweede helft: de neerdalende regen maakte er voor de toeschouwers geen geweldige partij van om naar te kijken en de matig fluitende Wirken strooide om het minst of geringst, in een vriendschappelijk potje, met een gele kaart. Good Luck kwam in de 74ste minuut wederom door een verdedigende fout op een 1-2 voorsprong. Na het wegsturen van Brian Slagmolen in de 80ste minuut met twee keer geel was de wedstrijd gelopen en kon Good Luck zijn enige zelf gecreëerde kans omzetten in een doelpunt eindstand 1-3.
Foto’s
van de wedstrijd vind je hier: https://www.vvoosterhout.nl/838/vv-oosterhout---good-luck/?type=1&from=0