VV Oosterhout zaterdag 1 verliest van SV Noordeloos en van zichzelf!

SV Noordeloos 1

Mannen zaterdag, 1, 4e klasse E

11 maart 2017 15:00

Rijn, R.C.H. van

Een helft de bovenliggende partij is niet genoeg!

Zaterdag 11 maart mochten de mannen van Jeffrey van Korven aantreden tegen SV Noordeloos uit de gelijknamige plaats. De wedstrijd werd gespeeld op een mooi complex, jammer dat de buurman geen voetbalfan is hij liet drie kwartier zijn tractor loeien en dieseldampen de mestlucht verdrijven.

VV Oosterhout begon, zonder de geschorsten Stefan Kok en Joey van Wanrooij, sterk aan de wedstrijd SV Noordeloos had geen grip op de wedstrijd. VV Oosterhout had de nodige kansen maar benutte er geen. SV Noordeloos kreeg zijn eerste kans in de 43ste minuut en het was meteen raak. Na de thee liet SV Noordeloos de 2-0 aantekenen. Na het gedongen vertrek van Ahmet Türküçü was de wedstrijd gespeeld en verloor VV Oosterhout met 4-0.

Sterke fase: het begin was ontegenzeggelijk voor VV Oosterhout, in het eerste kwartier waren er drie grote kansen waarvan Dennis Rutters de grootste voor zich opeiste zijn schot ging echter naast, tot het einde van de eerste helft was er op een ongelukkige overtreding na, van Kevin Ernst op de nummer 7 van SV Noordeloos Dik Kruis, weinig te beleven. Kruis probeerde Ernst een kaart aan te smeren, hier trapte de uitstekend leidende van Rijn echter niet in.

Capriolen: in de 43ste minuut besloot Bryan Slagmolen rare capriolen uit te gaan halen om te voorkomen dat Gerben Kooijman in balbezit kon komen aan de achterlijn en Ozkan Cicek een doeltrap kon nemen. Dit mislukte en Kooijman kon in balbezit komen. Uit de daaropvolgende actie scoorde Kooijman de 1-0.

Weg kwijt: de tweede helft was VV Oosterhout in het begin de weg kwijt en wist het niet goed wat te doen. Ozkan werd in de 53ste minuut gedwongen een bal buiten de zestien te verdedigen in eerste instantie lukte dit, echter de snelle Kooijman van SV Noordeloos kon toch weer in balbezit komen en rondde bekwaam af 2-0.

Wisselen: tot de 80ste minuut werd er een tactisch spel gespeeld en vonden er de nodige wissels plaats. Bij Oosterhout verving Kevin Blom, Kevin Ernst, Robin Versluijs verving Mark van Ginneken, en Matt van Gorkom verving Bryan Slagmolen. Noordeloos verving Sven Hordijk door Arie van Steenis en Corne de Bruijn door Djen Eisman. Bij VV Oosterhout pakte met name de wissel van Robin goed uit hij zorgde voor de nodige onrust in de overdreven pratende defensie van SV Noordeloos.

Overtreding en rood: in de 80ste minuut maakte Patrick Slijkoort een gemene overtreding op de blessuregevoelige Ahmet, deze trapte iets te duidelijk na en hij kon terecht met rood vertrekken, de wedstrijd was gespeeld en via twee verdedigende fouten liepen de polderboys uit naar 4-0.

Volgende week speelt VV Oosterhout zaterdag de thuiswedstrijd tegen Peursem uit het gelijknamige dorp onder de rook van Gorinchem. Aanvang 14.30.
Foto’s
van de wedstrijd via de link: http://www.vvoosterhout.nl/813/sv-noordeloos---vv-oosterhout/?type=1&from=0