VV Oosterhout Zaterdag 1 ook tegen SV Noordeloos onderuit

Mannen zaterdag, 1, 4e klasse E

5 november 2016 14:30

Duzgun, M.

Een van de hoogtepunten, voorzitter SCO krijgt teamfoto van VV Oosterhout Zaterdag 1!

Door de brand op sportpark ‘De Contreie’ heeft VV Oosterhout veel wedstrijden bij SCO gespeeld en dit is naar volle tevredenheid van beide verenigingen verlopen. Vanaf komend weekend speelt VV Oosterhout zijn wedstrijden weer op ‘De Contreie’. De zaterdag 1 wilde dit niet zomaar voorbij laten gaan en schonk SCO een teamfoto van het elftal.

De wedstrijd verliep voor VV Oosterhout weer dramatisch, het elftal door schorsingen en blessures geplaagd krijgt week in week uit het deksel op de spreekwoordelijke neus. Vandaag was dit weer niet anders.

Tot en met de 20ste minuut kon Oosterhout zowel aanvallend als verdedigend goed meekomen met de tegenstander, dat net als VV Oosterhout geen hoogvlieger is in de 4de klasse E op zaterdag.

In de 21ste minuut verdween een voorzet/schot van Robin van der Graaf van SV Noordeloos keurig achter de keeper van VV Oosterhout, Ozkan Cicek. Helaas voor VV Oosterhout werd er gescoord door VV Oosterhout speler Mark van Ginneken 0-1.

Nauwelijks een minuut later weer een grote kans voor dezelfde van der Graaf deze werd echter uitstekend verdedigd. De daaropvolgende hoekschop leverde niets op. Ruststand 0-1.

In de tweede helft verving Nouradin Essanhaji de moegestreden Quincy Brakkee. De wedstrijd verliep in de tweede helft tot rond de 30ste minuut hetzelfde als de eerste. Toen werden er in 4 minuten echter 2 overtredingen gemaakt in de zestien, de 2 penalty’s werden door Dik Kruis, van SV Noordeloos, onberispelijk ingeschoten 0-3.

Kort hiervoor had trainer Jeffrey van Korven van VV Oosterhout een aanvallende wissel toegepast, Mark van Ginneken verliet het veld voor Younes Hamdi. Bij een stand van 0-3 werd Kevin Ernst gewisseld voor Kevin Blom.

In de 40ste minuut werd Mark Snoeren vastgepakt in de 16 van SV Noordeloos en de uitstekend leidende scheidsrechter Duzgun wees voor de derde keer deze middag naar de strafschopstip. Joey van Wanrooij verzilverde deze pingel 1-3.

In de slotminuut nog een verdwaalde bal van SV Noordeloos die via de verste paal in het doel ging eindstand 1-4.

Volgende week de uitwedstrijd tegen Schelluinen, we gaan niet met de bus want de Merwedebrug is nog dicht voor zwaar verkeer.