VV Oosterhout 2 heeft geen kind aan SAB en wint met 5-1

SAB 2 (zon)

Mannen zondag, 2, 4e klasse 406

25 september 2016 12:00

Letterlijk en figuurlijk een zonnige dag op het complex van SAB in Breda!

VV Oosterhout heeft bij SAB een mooie pot voetbal op de mat gelegd en terecht gewonnen in Breda. In de tweede helft werd het meer een wedstrijd maar kwam VV Oosterhout niet meer in de problemen.

Dan de wedstrijd in de 7de minuut scoorde Joey Vreijsen na een assist van Prince Mboup het 1ste doelpunt.
Na een fout in onze verdediging kon SAB in de 22ste minuut de gelijkmaker scoren.
Even later krijgt Giovani Berkhof het op zijn heupen en scoort vanaf 5 meter op aangeven van Kevin Tempelaars de 1-2. Lekker bezig mannen.
Joey Vreijsen vond dit nog niet genoeg en op aangeven van Bas van Meel liet hij de 1-3 aantekenen.

Na een overtreding op een speler van VV Oosterhout benutte Bas de door de scheidsrechter toegekende penalty 1-4.
Net voor de thee liet Bas na een assist van Giovani de 1-5 op het scorebord zetten. Dat werd lekker theedrinken.

Na de rust veel spannende momenten op onze zowel als op de helft van SAB.
Meer doelpunten bleven helaas uit.
VV Oosterhout had de overhand tijdens deze wedstrijd. Veel aan de bal en mooi samenspel met veel mooie kansen.
Gefeliciteerd met de overwinning mannen. En de drie mee naar Oosterhout. JB