VV Oosterhout Zaterdag 1 loopt tegen Willem II tegen zijn derde verliespartij aan!

Willem II 1

Mannen zaterdag, 1, 4e klasse E

17 september 2016 14:30

Wijnings, R.A.J.

Volgende week maar eens een ander vat aansluiten!

Voorafgaand aan de wedstrijd gingen alle spelers op de foto voor een voetbalplaatjes actie van de Jumbo in het najaar, toen nog een teamfoto en de wedstrijdvoorbereiding was niet optimaal.

In het begin van de wedstrijd deed VV Oosterhout goed mee en in de 3e en 7e   en 15e minuut waren de eerste wapenfeiten voor respectievelijk Joey van Wanrooij en Nicky van Seters en Stefan Kok van VV Oosterhout. Laatstgenoemde kreeg in het verloop van de wedstrijd nog een paar kansen, verder dan een spetter op de paal kwam Stefan deze middag echter niet.

Uit een afgeslagen aanval van VV Oosterhout scoorde Willem II bekwaam de 0-1. En drie minuten later, de klok gaf de 25 minuut aan, had de verdediging, met de geblesseerde Ozkan Cicek in het doel, weer het nakijken 0-2. Wie dacht dat dit de ruststand zou zijn kwam bedrogen uit, in de 45ste minuut werd
VV Oosterhout bekwaam weg gecounterd en was het 0-3. Dit was wel de ruststand.

In de tweede helft eenzelfde spelbeeld Joey van Wanrooij (blessure) werd gewisseld voor Mark van Ginneken. Even later buitenspel voor Stefan, gezien door de Hawkeye van Willem II, Stefan stond met zijn teen net voorbij de laatste verdediger. Buitenspel dus.

In de 61ste minuut maakte een treffer een einde, mocht die er nog zijn, aan alle illusies van VV Oosterhout 0-4. Op een paar schoten van afstand na, had VV Oosterhout niets meer in te brengen en was de dik verdiende overwinning voor Willem II een feit. In de 70e minuut werd Kevin Blom, met een gele kaart achter zijn naam, gewisseld voor Michael Priest.

Lering uit deze partij trekken en volgende week vol goede moed naar: Raptim uit Gorinchem adres: Kleine Schelluinsekade 5 4204 TZ Aanvang wedstrijd: 15.00 uur.