Verdienstelijk resultaat VV Oosterhout zaterdag 1 in de drie bekerwedstrijden

Mannen, 1, Groep 2 71

27 augustus 2016 17:00

Timmers, W.A.P.M.

Pff competitie nog niet gestart en nu al ‘koning’ van de gelijke spelen!

VV Oosterhout Za 1 heeft de 3 bekerwedstrijden 'uit' tegen stadgenoot SCO Zo1 en thuis tegen OVV’67 en het Teteringse DIA Zo1 zeer verdienstelijk gespeeld.

Alle drie de wedstrijden eindigden in een gelijkspel waarbij met name de wedstrijd tegen SCO van hoog niveau was (vanuit VV Oosterhouts oogpunt bezien dan).

Hieronder de highlights van de drie wedstrijden!

SCO – VV Oosterhout Caron Beton

In de eerste helft had VV Oosterhout het beste van het spel en wist daardoor op voorsprong te komen door een goede goal van de meeste onderschatte speler in Oosterhout e.o., Mark Snoeren.

In de tweede helft tapte SCO/TOFS uit een ander vaatje en liet het bij tijd en wijle zien dat het een klasse hoger speelt. Ondanks puik keeperswerk van doelman Remco Droog kon hij niet voorkomen dat SCO/TOFS toch nog een goal wisten te maken en daardoor de eindstand op 1-1 wisten te brengen.

Ondanks het gelijke spel mag VV Oosterhout terugkijken op een goede wedstrijd. Aangezien het pas de eerste wedstrijd was in de voorbereiding van de competitie en het feit dat nog verschillende spelers ontbraken vanwege o.a. vakantie heeft VV Oosterhout Zaterdag 1 in ieder geval zijn visitekaartje al afgegeven.

VV Oosterhout-OVV’67

VV Oosterhout Za1 heeft dinsdagavond zijn tweede bekerwedstrijd met 2-2 gelijkgespeeld tegen OVV'67.

VV Oosterhout, dat vanwege personele problemen een beroep moest doen op enkele spelers van het 2e, speelde aanvankelijk een goede wedstrijd wat resulteerde in een 1-0 ruststand door een goal van Kevin 'Meeuwke' Ernst.
In de tweede helft werd al snel de 2-0 gemaakt door middenvelder Joey van Wanrooij waardoor VV Oosterhout op rozen dacht te zitten en op weg was naar drie punten. Helaas werd de voorsprong toch nog weggeven doordat OVV'67 (met ex-VV Oosterhout speler Guston Remie in de gelederen) de aansluitingstreffer wist te maken en daarna ook nog de gelijkmaker waardoor beide ploegen de wedstrijd beëindigde met een 2-2 gelijkspel.

VV Oosterhout-DIA

VV Oosterhout Za1 heeft de laatste bekerwedstrijd, thuis tegen zondag vierdeklasser DIA, met 1-1 gelijk gespeeld.
Na een ruststand van 0-0 wist DIA in de tweede helft middels een strafschop op 0-1 te komen. VV Oosterhout rechtte echter zijn rug en wist via invaller Dennis Rutters toch nog de verdiende gelijkmaker binnen te schieten waardoor de wedstrijd werd afsloten met een 1-1 eindstand.

Het bekeravontuur zit er na drie gelijke spelen op voor VV Oosterhout maar ondanks dat sluit de ploeg de voorbereiding wel af met een positief gevoel en gaan we vol goede moed en met vertrouwen de competitie tegemoet.

Volgende week, zaterdag 3 september, begint VV Oosterhout de competitie met een uitwedstrijd tegen het Dordtse DFC.
Aanvang wedstrijd: 14.30 uur