VV Oosterhout zaterdag 1 doet goede zaken in strijd om plek 2

Mannen zaterdag, 1, 4e klasse D

2 april 2016 15:00

Houdé, R.

Depressieve verslaggever schrijft kortste verslag ooit!

Na een weekje rust vanwege het Paasweekend mocht VV Oosterhout vandaag weer aan de bak. Tegenstander was het stugge DVO'60 uit Roosendaal. Tegen deze ploeg had VV Oosterhout in de thuiswedstrijd met 1-1 gelijkgespeeld en daardoor wist het dat het vandaag wellicht een zware pot kon worden.

Helaas bleek bovenstaande ook het geval. In een zware maar ongelooflijk slechte wedstrijd die het aanzien niet waard was wist VV Oosterhout met 0-2 te winnen. Normaliter heb ik als verslaggever geen moeite om een uitgebreid wedstrijdverslag te geven, maar over deze wedstrijd kan ik eindelijk geen enkel zinnig woord zeggen. In de eerste helft kwam VV Oosterhout vlak voor rust op een 0-1 voorsprong door Robin van den Noort en in de tweede helft was het vlak voor tijd spits Stefan Kok die een strafschop wist te verzilveren en de 0-2 liet aantekenen. De rest van de wedstrijd was niet best, laat ik het zo maar zeggen en het was aan doelman Droog te danken dat VV Oosterhout geen puntverlies leed aangezien hij VV Oosterhout met enkele puike reddingen op de been hield.
Ander positief punt was wel dat verdediger Robbin Celi na een lange afwezigheid weer zijn rentree maakte in het centrum van de verdediging en ook hij maakte een sterke indruk.

In de strijd om plek 2 deed VV Oosterhout goede zaken omdat de concurrenten punten lieten liggen waardoor VV Oosterhout een klein beetje los komt van de nummers 3,4 en 5.

Volgende week speelt VV Oosterhout thuis tegen een andere Roosendaalse club namelijk Alliance.
Aanvang: 14:30 uur
MV